Prototyp...

Prototyp till virkad handledsvärmare med ROMANTISK touch...









Ja, jag svängde ihop EN som blev för liten.

Den passade mig och sonen med nöd och näppe ;D
Sonen som är handledsmodell har för övrigt KRAFTIGARE armar och handleder än vad jag har nu!
Jisses, tror det saknas en hel del armmuskulatur efter dessa 7 månader.
Inte för att jag någonsin haft stora armar, men nu är det VÄLDIGT TUNNT!

Men iallafall denna är ETT FÖRSLAG på en nystart imorgon och så ska jag köpa små, bedårande söta små knappar :D

Bara "för att" ska jag ta med mig kameran och plåta handledsvärmarna jag såg på B&H också.
Dom är nog SLÄT VETEBULLE gjorda av barn och mina är PRINSESSBAKELSE gjorda av proffsbagare i jämnförelse ;D
Nä, nu skojar jag, bra med inspiration och kanon när man lyckas bättre.

Jag är djävligt nöjd, jag tycker dom blev jättesöta.
Perfekt när man har restgarner och fort går det också, jag räknade att EN värmare tar ca 2 timmar.
Inte mycket tid alls, virka går ju verkligen skitfort jämnfört med att sticka.

Dom som jag ska börja på imorgon ska dock bli LÄNGRE än dessa tänkte jag.
Nu ska jag snart nanna kudden.
MASSOR att göra imorgon ;D
Ringa läkaren, min chef, köpa present och sedan gå på kalas på kvällen.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0