Sätta på diskmaskinen...

Ikväll har vi sett "Bröllopsfotografen" här hemma...

Som jag har längtat och den infriade varenda "SKRATTFÖRVÄNTNING" jag hade.
Jag skrattade som fan och tyckte den var skitbra :D

Sambon gick ut mitt i filmen och plockade ur diskmaskinen.
Säger väl ungefär vad HAN tyckte om filmen ;D

Sambon och jag har INTE samma humor kunde jag mer än EN gång konstatera!
Vi skrattar ganska sällan åt samma saker och sambon påstår att HAN är allätare, och mindre kräsen än mig...
Jotjenahoppla...
Det märks INTE när vi ser filmer JAG tycker är kul ;D

Senast var det "Darjeeling Limited", jag gapskrattade och han tittade på mig som om jag var galen.
Menade jag verkligen dom där GAPSKRATTEN, såg det ut som han tänkte.
VAD var det som var så kul med det där???

Å andra sidan häcklar JAG honom för "Vänner, Two and a half men, Spin city, Alla älskar Raymomd, Frasier, Fresh Prince i Bel Air... "
Ja, typ ALLT med BURK-SKRATT som HAN skrattar åt.

Och skulle jag MOT all förmodan sitta med och se sådan´t dravel, brukar jag säga:
"OJ, nu var det ett skämt där skratta nu" eller "Var beredd, var beredd, nu kommer snart skämtet; ja, där kom det, GUUUUUD va kul det var!!!!!" och så skrattar jag ÅT MIG SJÄLV.

Nä, burkskratteskämt med dålig, FÖRUTSÄGBARA SKÄMT, det är inte min grej.
Och Bröllopsfotografen var inte hans.
Då går han ut och plockar ur diskmaskinen som sagt.
Han är ju i och för sig LITE mer hänsynsfull måste jag erkänna, han är ju tyst och sabbar inte...
Det gör ju JAG ;D

Nä, den var bra, Ulf Malmros har än en gång gjort en höjdarrulle och Kjell Bergqvist har än en gång gjort en kanonprestation!
Han har en tajming som är underbar, ME LIKE!!!!

Innan filmen så satt jag och virkade i soffan och så kom sonen fram och sa:
"Mamma vet du en sak, du är världens bästa mamma..."
Jag slutar där, dagen slutade PERFEKT.
Sticka lugnt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0