Vår-Sjuk.

Idag är jag faktiskt uttråkad!

Har i princip bara varit och handlat med sambon.
Och vet inte VAD jag egentligen VELAT göra idag, men jag har bara tråkigt.
Sonen hade en kompis här och dom har lekt.
Ja...

Och jag har virkat lite på den cerisa sjalen.
Och jag har värk, en molande låg värk, MEN det är förmodligen för att jag liksom inte distraherar mig.

Jag tror jag längtar efter våren också!
Jag är nog VÅR-SJUK, jag blev det idag när jag såg alla blombilder i mitt fotogalleri och på Ingrids blogg.
Usch...
Jag vill ha värme NU!
Jag vill ha SOL nu!
Jag vill ha "latte" på uteservering NU!
Jag vill gå promenader och plocka vårblommor!
Jag vill ha mindre kläder!
Jag vill ut i min verkstad och skapa stora tavlor!
Jag vill åka till Lickers och ana sommaren!
Jag vill åka på picnic och grilla korv!

Jag hatar snö, jag hatar snöstorm!

MEN något som är KUL är iallafall 70-talet!!!!
Jag måste bara visa en bikini som jag hittade igår på Tradera.



Alltså NU har jag verkligen snöat in på virkade bikinis!

Så såg jag den här och funderar på om jag inte ska lägga ett bud ÄNDÅ???
Har fortfarande inte en aning om vad jag skulle ha den till, men det är så ful-läcker ;D
Kanske INTE så praktiskt dock.

Nä, nu virkar jag ett par varv till och ser på Go´kväll.
Återkommer ;D
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0