Wonder Who...

Vaknat och ätit frukost.

Snart ska jag ut och motionera.
Avvaktar lite bara så att den utlovade solen kanske hinner dyka upp.
Det ser ganska ljusblått ut över havet nämligen :D

Igår fick jag en länk skickad till mig på Facebook.
Min bästis släkting hade skickat över en hemsida/företag som heter "Wonder Who".
Helt UNDERBAR!
Jag ska lägga upp NÅGRA av dom underbara alstren som visas där.
Och som jag skrev till henne som skickade över den:
Det är DIT jag vill!
Alltså SKAPARMÄSSIGT.

Jag avger HÄRMED ett LÖFTE om att KLÄDER i någon form ska INGÅ i mitt skapande!!!!!

Det var jag visserligen på "G" med innan olyckan men NU...
När jag suttit och skissat på egna mönster, omarbetat gamla, SKA det bli av.
Jag blev SÅ inspirerad av den här hemsidan.
Jag blev så sugen så jag struntar i "min lista" jag gjorde för några dagar sedan.

Eller nej, jag ska göra klart den rosa mössan jag håller på med, den är nog klar idag.
Sen en sommarhalsduk i bomullsgarn och sen EN SLIPS.
SEN...
Ska jag börja på "En liten Helhet".
Och vad det innebär får ni väl se när det är klart ;D

OM jag kan hålla mig från att inte visa nåt förstås, men det kan jag förmodligen INTE.
Jag är inte så´n ;D

Nu lite bilder, njut...





















Det är i det här läget jag känner:
Jag vill ha en STICKMASKIN!
Jag vill ha så gärna ha en stickmaskin.
Men det får väl bli när jag tjänat några miljoner på mitt hantverk ;D
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0