Anti...

Kom upp tidigt idag, för jag la mig tidigt igår!

Och gav mig av på promenad ut i solen, hade inte tänkt det egentligen idag, men det var/är ju sol så det är bäst att passa på.
Men GUD SÅ KALLT!
Solen värmer, men nordanviden är iskall!
Man likson ömsom frös och svettades.

När man kom i lä vid några träd var det ljuvligt skönt, men när man gick...
ISVINDAR.
Usch, jag tycker ännu det känns öken, utan värmen .

Annars har jag inte kommit så långt här idag.
Jag kom hem, tog en dusch, pratat i telefon med en arbetskompis, satt igång bakmaskinen och nu landade jag i soffan.
Jag har lite stickvärk i nacken, men inte farligt egentligen.
Fast det är nog mitt mens-humör som påverkar, jag är inte på topp liksom och då...
Går det ut i nacken.

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för för jag känner mig bara sur.
Jag har inte lust med något.
Så då gör jag väl inte något då.



Nä, jag får väl bara försöka hitta humöret igen.
Och återkomma med något SKOJ.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0