Avgiftat hela dagen...

Så var den här dagen äntligen snart slut!

Den har varit REJÄLT ELÄNDIG!
Men av bara idiotiska skäl...
Jag har PMS.
Men inte så illa som det brukar vara när jag blir mordisk.
Jag har fått mens på det.
Hurra.

Sen har jag GODISBAKSMÄLLAN från helvetet också.
Ja, jag har otur nuförtiden...
Jag kan ju faktiskt inte svulla godis i två dagar längre, utan efterverkningar.
Huvudvärk och värk i kroppen,  DET är vad jag får som ett brev på posten.

Hade jag bara hållit mig till en myskväll så funkar det, men två, omöjligt!
Det märks ju klart och tydligt i kroppen, särskilt nu med whiplash och allt, HUR ILLA det blir efter en sockerbaksmälla.
Kroppen värker och NACKEN med den.
Socker är gott, men inte bra för mig längre.
Nä, inte det heller alltså.
Konstigt att man ORKAR leva vidare egentligen ;D

Jag har alltså haft en kroppsligt skitjobbig dag.
Jag har till och med sovit mitt på dagen, och är lika trött för det.
Jag orkade INTE ENS laga spagetti och köttfärsås till kvällsmat, utan det fick bli hämtmat...
Idag igen.

Sambon sa i och för sig att han kunde laga köttfärsåsen, men jag fräste och sa att jag inte kan äta hans KRYDDSTARKA SALT-SÅS...
Visst är man tacksam som en djälva KOBRA.

Men både han och sonen hoppade i taket av glädje när jag godkände förslaget om hämtmat.
Och jag också.
Jag klarade av mina 8 km i dimman och kylan på förmiddagen, sett någon "klättra-i-bergfilm", sovit, ätit, fixat med festväskan och börjat på en rosa version av "volangväskan" som jag precis hann klart innan nacken brakade ihop.
Ja, och nu ska jag se "Livet på Laerkevej" och sen, äntligen...
Men imorgon, då ska jag fan i mig vara pigg, jag har ju avgiftat hela dagen.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0