Ring S.O.S Gute, fire, fire!!!

Å nu är det MINDRE BRA!!!!

Jag säger bara:
FIRE, fire...
Jag brinner upp
Ring S.O.S GUTE är ni snälla!!!
Nu har killarna ÄNTLIGEN en riktig brand att släcka.
Ingen ÖVNING, repilering, badbaljebad...
GET your ass upp från fikandet, tårtätandet och KOM HIT!
Det är en order!

Om dom haft tv-inspelningarna nu, då hade dom kunna gjort MIG till en "klippa-ihop-följetong" hela hösten...
Precis som dom brukat göra med vecka 29.
Här hade dom kunnat klippa ihop flera VECKORS tv, för det kommer ta flera dagar att sluta brinna!

Inte kul.
Jag har megabränt mig.
Och när jag såg nyheterna satt jag och fläktade mig med en papperslapp.
Hade behövt EN SLAV som kunde stå här med en struts...
Strutsfläktare?
Vippa?
Herregud, hjärnsläpp...
Ja, ni fattar väl vad jag menar

En brandsläckare skulle kunna funka också.

Jag skulle kunna extraknäcka som STEKBORD.
Put the bacon on me, FRÄÄÄÄÄS, färdigt!

Ja, det blir intressant och se hur natten blir, jag HOPPAS jag överlever...
Men det är inte säkert.
Ni ska nog inte hoppas på förmycket.

Fast EN positiv sak är att sambon sa:
"Men i ansiktet har du blivit BRUN!"
(tack älskling, nu kan jag härda ut branden;)

Jihaa, trots solhatt så har jag fått färg.
Kanske jag borde TÄCKT hela mig så hade jag fått LAGOM med färg idag?
Så dags att tänka på det nu.
Försent.
Jepp.
HETTA.

Sticka lugnt.

P.s. Oops, jag glömde "OPA!" D.s.












Kommentarer
Postat av: M. N. R.

Hej! Det verkar som om du har den cape/poncho från Indiska som jag försöker få tag på! Har du den i svart, i storlek M, och kan tänka dig att sälja den, så hör gärna av dig! Må väl, N.

2010-05-31 @ 09:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0