Lovat...

Så hade jag LOVAT mig själv att jag apselut inte skulle se på något KUNGAHUS DRAVEL...

Sån´t där tjafs, tv á la Svensk Damtidning.
Och vem har suttit SPIKAD framför tv´n när det är "Familjen Bernadotte" tror ni?
Jo, JAG såklart!
Och kommer på mig själv att sitta här och SMÅLE och tycka att Silvia verkar vara SÅ himla gullig och sympatisk, naturlig, lugn och fin.
Och att hon var SÅ VACKER vid sin förlovning och på bröllopet!

Ja, och att hon skaffat en SKITBRA plastikkirurg lagom till sin dotters bröllop ;D
Smygrojalist, javisst ;D

Dagen har annars varit jättebra.
Jag har haft ett litet outbreak av värk, men det vilade jag snabbt bort.
Jag och sonen tog ut Leo i solen, i koppel igen.
Och idag vart det fart, djäklar vad han sprang och skuttade.
Han tyckte det var mycket roligare än igår.

Och vi hade kaninhoppning också.
Kvastskaftet lades ut på stenar och sen var det bara att hoppa, och det gjorde han :D
Perfekt motion för Leo, så länge grannkatterna håller sig borta.
Nä, nog för att han springer fritt här inne men han tycker det är bra roligare att skutta runt ute.
Både han och jag ser fram mot en klok utebur!

Nu ska jag jag gå och lägga mig, läsa och hoppas på att jag somnar.
Jag har haft problem minst sagt nu...
Vilket jag ALDRIG I HELA mitt liv har haft!
Det är ingen whiplash-ångest eller något sådant, jag är bara PIGG som fan.

Fast jag har kommit på nu vad det är som är fel...

Jag är inte trött på kvällarna för jag GÖR JU INGENTING på dagarna!!!!!!
Jag VILAR och sitter framför datorn och tv´n.
Mer nu än i början av whiplashen till och med!
Och då tröttade förmodligen värken ut mig också.

Men min kropp och hjärna är inte tillräckligt uttröttade nu helt enkelt.

Noll stimulans av sådant som vanligtvis tröttar ut mig, ger en SUPERPIGG Madde klockan 22.00 och framåt.
Inte undra på att jag är helt slut på mornarna när jag inte kan somna i tid.
Men jag går och lägger mig ändå, jag måste behålla mina sovrutiner för mitt framtida, NORMALA liv...
Som jag ständigt hoppas på ska komma snarast igen.
Keep om dreaming får jag väl säga till mig själv ;D
Nu sängen.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0