Nagelbitare... Va fan...?

Jag sitter just nu och ser resultatet på omröstningen i delfinalen i Eurovision Songfestival...
Det är en nagelbitare...
Nr. 6 är dom inne på...
Sverige har ÄNNU INTE GÅTT VIDARE...
4 kvar...
Anna MÅSTE väl ändå gå vidare...?
3 kvar...

Jag blundar snart, håller för öronen och ser resultatet imorgon.

2 kvar...
VA FAN?????
1 kvar...
Nä, nu DÖR jag...
Nä...
Herregud...
Vi gick INTE VIDARE!!!!
Det är inte möjligt.

GUD så trist tycker den VÄLDIGT inbitna festival-älskaren...
Jag åker och lönnmördar typ Armeniens bidrag.
Känns som jag kan skippa hela rasket på lördag och göra något annat nu.
Fast det går ju inte heller, vi får ju kompisar hit.
Snopet.
Jag får väl se vem jag ska "heja" på istället...?

Ja, nu till något ELAKT.
Imorgon har sambon STÄDDAG!

GISSA vem som började "känn sig dålli" här ikväll?
Joooo, Mumien såklart.
Ni vet han som alltid blir sjuk 1 gång i månaden, på STÄDDAG och MIRAKULÖST tillfrisknar framåt eftermiddagen efter städdöden lämnat honom.
För DEN gången då.
Jo så att serni...
Jag BER om att han har tillfrisknat redan till imorgonbitti, men det är förmodligen att BE om för mycket.
Jag slutar nu innan jag broderar ut detta FÖR långt, och inte kan sluta

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka smälta att vi inte gick vidare i ESC och oroa mig för morgondagen.
Städmorgondagen.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0