Och att vara anti...

Och "att vara anti" kom av sig på två sekunder!

Nu är jag inte anti igen!
Jag gick in och kollade "Erica Laurell´s" blogg...
Och hittade detta, som gjorde mig på VÄLDIGT gott humör.





Ja, ÅTERIGEN mormorsrutan!

Jag har en korgstol i sovrummet som saknar dyna just nu.
Eller jag har kudden/dynan, men inte något kuddvar.
Jag har inte hittat något som passat mig!
Men VIPS, jag kollar en blogg och...
SÅKLART!!!!

Jag ska göra små fina rutor och sy en sittdyna!
 
SÅ bra idé så det är inte klokt!
Att jag inte kommit på det själv.
Men skit samma, jag blev på gott humör och jag har ett litet projekt som jag kan pyssla med då och då.
En ruta hit och en ruta dit...
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0