Slumrar...

Klockan är 13.00 och solen skiner...

Och jag sitter och småslumrar från och till i soffan.
Det känns nästan KRIMINELLT att bara sitta här rakt upp och ner.
Sjukt, sjukt sjukt trött, det släpper inte!

Sonen ville till bibloteket idag efter skolan.

Jag MÅSTE skärpa till mig och försöka orka.
Tyvärr så måste vi OCKSÅ be morsan om skjuts.
För sonen spelade fotboll igår, och ramlade på sitt högra knä...
Och haltade väldigt idag :(
Och har värk.
Och fick stödlinda innan skolan.
Två invalider i familjen nu alltså.

Jag ska hoppa i en jacka och bege mig med mamma till skolan så får vi väl se hur det är med sonens ben och värk.

För övrigt ser mina dagar ut ungefär så här...
Sjukskrivnings-action ;D



Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0