Regna elefanter.

Så kommer här nu sista inlägget för idag.

Jag ska försöka hålla mig vaken till klockan 22, det är BRA TV fram tills dess.
Och appropå tv...
Sambon kom nog med ÅRHUNDRADETS DÅLIGASTE idé, alla kategorier idag!!!
Kanske till och med ÅRTUSENDETS dåligaste idé nu när jag tänker efter.

Jag trodde inte mina öron...
Låt mig återge detta med en Sunnygirl ;D



Ja, man skulle kunna säga att jag kvävde det i sin linda direkt.
Om jag och sambon är ensamma UTAN sonen, kan vi inte enas om ett enda program att se ihop.
Om dessutom SONEN är hemma...

Ni fattar inte vilken härdsmälta det skulle bli varje kväll!!!!

Nope, att vi skulle ha en tv på oss tre, är lika troligt som det skulle börja regna ELEFANTER från himlen!
Så, nu ska jag ängna mig åt Ugly Betty och Desperata Hemmafruarna på EN av dom TVÅ tv-apparaterna vi har ;D
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0