Heja sambon!

Vädret = Va fan...?

Det är ju så kallt att jag inte har lust att sticka näsan utanför dörren...
Och jag har TÄNDA LJUS mitt på dagen.
Bedrövligt, man ska ju sitta ute och sippa på en eftermiddagskaffe i solen och värmen nu.
Men nej, jag sitter inne med tända ljus och huttrar .

Och så vill jag VERKLIGEN hylla SAMBON idag!!!!
Han har SOM VANLIGT varit den skjutsande, stöttande och påhejande idrottspappan!

Idag var det Lill-Korpen och förra året var jag med.
Men iår så var det alldeles för långt för att åka bil för min nacke, och kallt.
Men sambon åkte med sonen och sonens tjejkompis.
Sambon är verkligen en duktig SPORTFÖRÄLDER till skillnad från oss andra, som är biologiska föräldrar!
Och det visar sig ju i sonens uppskattning till sambon .
Sambon har suttit på många träningar, matcher och kvartersligor!
HEJA DENNY, tycker jag idag!

Nu ser jag ett reprisavsnitt av "Vetenskapens värld".
Jag ser genast SONEN som doktorand i cellforskning!

Idag blir det en lugn dag.
Sonen får hit en kompis snart, sen ska vi se film ikväll på vår filmkanal...
"Marley & Jag"
Jag har ju redan sett den men tänkte att den kunde passa sonen nu så här i "Hundtjatar-tider" .
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0