Uuäääh, grönsaker...

Det blev en underbar kvällspromenad på Hällarna, det enda som fattas är värmen :(

Sol i havet, på berget och hällmark, finare kan det nog knappast bli.
Jag hade velat haft med mig kameran, men det hade jag tyvärr inte.
Så kom jag hem här och då tog jag mig en nybakad macka som bakmaskinen bakat och jag komponerat ;D

Och sonens omdöme var:
"MMMmmmMMMmmMMmmMmmMMMMmmmmMMmmmMmmh!
Mamma, det här var det GODASTE brödet EVER du har gjort!"

Oh, stora ord från en kille som satt vid middagsbordet, när jag gjort kyckling-&-bacon wok och lät:
"Uuäääh, grönsaker, FY va äckligt!!!!"
Och så åt han maten med miner som om det varit råttbajs.

Ja, men helt uppenbarligen hade jag lyckats riktigt bra med kryddkompositionen på mitt senaste bröd.
Och när jag smakade det själv...
Jag kunde bara, SJÄLVGOTT, hålla med sonen ;D
Det blev riktigt djävla superdupersupergott.

Nu avrundar jag för idag, ses imorgon.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0