Baglady-lärkan...

Idag vaknade jag och är på GOTT HUMÖR!
(hurra ;)
Ingen värk, jobba...
Inte ens VÄDRET gör mig på dåligt humör idag, jag vill bara iväg till le work.
Ligger i startgroparna.

KALLT är det däremot.
Det blåser rätt igenom huset, och jag har laddat med dubbla sticketröjor, TJOCKA sticketröjor.
Raggsockor.
Man blir så snygg på vintern tycker jag...
Inte.
Jag känner mig som en michelinggubbe.

Eller BAGLADY.
Men det får väl gå, för frysa vägrar jag att göra.
Dom som inte fryser och klarar av att ha snygga kläder såna här dagar beundrar jag.
Eller bara klär sig i snygga kläder ÄNDÅ och skiter i att dom fryser.
Jag är jag mer åt bagladyhållet, lager på lager, inte en millimeter kall luft ska komma innanför mina kläder.
Nu ska den glada lilla baglady-lärkan kvittra in i duschen och sen till jobbet.
Vi ses senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0