Datorpanik...

Vi/jag/sambon har nog hittat en/några alternativ på ny dator till mig.
Vi får väl åka och titta på dom.
Det är räntefritt också, så då kan man ju så fort som möjligt slänga in pengar när man har.
Gärna så fort som möjligt.

Sambon har tillfälligt lämnat SKEPPET/datorn.
Jag snor den fortare än en kobra spottar.
Men jag har fan inte något VETTIGT att skriva.
Så att...
Ja, jag bloggar och jag har helt skrivtorka.
Har väl aldrig hänt förut, men jag får ju nästan panik av att inte veta NÄR jag får skriva igen.
Jag har ju ingen dator som jag vågar använda.



Jag har iallafall bara nån rad kvar på kjolen att virka, jag syr nog ihop den iallafall.
Återkommer.
Igen.
Kanske har jag något vettigt att skriva, kanske inte.
Skriver jag något vettigt överhuvudtaget?
Kanske, kanske inte


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du skriver hur som helst mycket underhållande :)



Kram Ingrid

2010-11-29 @ 19:02:58
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Jaha, då fick man svar på den frågan...

Vettigt skriver jag alltså inte!

Men det gör inget, huvudsaken att du tycker att jag skriver underhållande iallafall ;D

TACK! :D

Kram tebaks.

2010-11-29 @ 22:13:22
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hejsan !

Du skriver hur bra och vettigt som helst, Du får ialla fall ihop något till pränt. Jag kan inte få till något alls att skriva om.Jag läser,läser och läser vad andra skrivit, men inget av det stämmer in på mig och mitt leverne.Har man som jag en bra bit över 100 bloggar så tar det en stund tills jag är tillbaka på S igen.

Men jag har inte glömt bort Dig.

Kram Mi

2010-11-30 @ 08:53:54
URL: http://parart222.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Tack Mi, ja det blir nog både OVETTIGT och vettigt här på bloggen.

Blandningen är som en påse godis :D

Hjälp, 100 bloggar det var inte dåligt vad du läser!

Ja, du är alltid välkommen att titta in när du hinner :D

KRAM Madde

2010-11-30 @ 09:31:46
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0