Dr. Maddes datadiagnos och en grotta!

Min dator har nu kommit till stadiet:
Startar upp.
Motorn brummar fast lägger av efter en stund.
Jag loggar in.
Motorn börjar brumma igen.
Sen stänger datorn av sig själv.
Startar upp igen av sig själv.
Brummar fortfarande.
Så kan jag logga in för andra gången.
Motorn slutar brumma.
Så kan jag använda den i ca 1 timme innan den börjar brumma igen.
Och jag stänger av den försäkerhetsskull.

Dr Maddes datadiagnos är:
Den brakar ihop när som helst!

Just nu bloggar jag på sambons dator och spar min dator tills jag ska lägga upp bilder.
För det vet jag inte hur man gör på den här, det funkar liksom inte när jag försökt.

IDAG...
Har PMS-Monstermadde VERKLIGEN vaknat.



Oj, oj, oj, hon är så vaken så det är inte klokt!!!

Nu var det några månader sedan jag var så här MORDISK som jag känner mig idag.
Avrättar-Madde är närvarande.
Morgonen har startat med ett självuppoffrande GNÄLL och argbiggebeteende från min sida.
Arg på att "FOLK & FÄ" dvs sambon och sonen inte kan ta ansvar för att få häcken upp ur sina sängar och ta ansvar för att KOMMA IVÄG till skola m.m.
Varför ska JAG jämt behöva stå där som morgonhäxan personifierad och säga:
"Gå upp nu, vakna, gå upp NU, Hallå!!!!!!?"
Gud så trött jag är på att vara kärring.
Jag är EXTRA TRÖTT på att vara "Ordning och reda, pengar på fredag" idag!

Idag hade jag verkligen lust med att låta sonen försova sig, sambon med som skulle skjutsa honom.
Hade det inte varit så djävla dåligt väder idag när jag steg upp vid 07-tiden...
Hade jag tagit på mig träningskläder, EFTER FÖRSTA VÄCKNINGEN, lämnat mobilen hemma och bara gått ut och lämnat dem till sitt öde.
Låtit dom vakna när skolan kanske ringer och undrar.
Låtit dom vakna vid 11-tiden och kommit på SJÄLVA att dom försovit sig och pinsamt nog komma till skolan vid 12-tiden.
Idag vill PMS-Madde abdikera som SAMBO och MOR och bara låta ungarna SKÖTA SIG SJÄLVA!
TYP!!!!!!!
Idag vill PMS-Madde ha en grotta där jag kan bo i och skrika åt spindlarna och bita huvuden av fladdermöss, samtidigt som jag lyssnar på Ozzy Osbourne!



Som ni märker...
Idag är det DJÄVLIGT ILLA!
Nu ska jag hoppa i duschen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0