Gene bekräftar!

Gene har nu bekräftat SIN hemliga romans med Kungen!

Och eftersom Gene har uttryckt dessa små visdomsord vid något tillfälle i sitt liv:
"Jag knullar allt som rör sig.
Och om det inte rör sig hittar vi en lösning på det också!"

Då är det ju kanske inte så förvånande att Gene och Kungen PILLINUFFAT.
Gene avslöjar även att det finns inte mindre än TRE små kärleksbarn med i bilden!!!!





                                          =



Lilla Prinsess.
Ja, personligen tycker jag nog att likheten med Kungen är slående.
Men hon har ju Genes sminkning och SÄKERT hans tunga också.

Och så har dom...



Gene Jr ihop.
Pappas pojke, definitivt pappas pojke!

Och sist men inte minst...



Lilla Pussy.
Bådas lilla ÖGONSTEN!

Oj, oj, oj, vilken spännande helg.
Först avslöjandet i tidningarna om Camilla och Kungen, sen SCOOPADE JAG om Gene och Kungen!
Och där fanns det ju BARN med i bilden också.
Det måste nog betyda att Kungen gillar Gene MER än han gillar Camilla.
Känn dig blåst Camilla, det blir nog ingen rymning till en söderhavs ö med Kungen.
Nu väntar jag bara på nästa avslöjande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0