Gene har ju legat med hela universum...

När jag hörde idag att det var Camilla Henemark...

Som KUNGEN handlöst förälskat sig i, och ville rymma till någon öde ö i söderhavet med för några år sedan...
Då tappade till och med JAG hakan.
Det händer faktiskt inte så ofta kan jag meddela.
Den kokain-snortande alkisen La Camilla.
Jisses Amandus.
Holy shit.
Dra på trisser.
Då tyckte jag HELT PLÖTSLIGT inte alls synd om Kungen.
Var han HÖG på knark han oxå eller?
Men Kungen då...

Nu hoppas jag inte bara att Silvia spöar skiten ur honom.
Jag hoppas Silvia bakbinder gubbfan, släpar ner honom i en fängelsehåla, torterar honom genom att krossa hans pungkulor med en TÅNG och sedan skär av honom hans HOLY HIGHNESS som Fru Bobbit gjorde med Herr Bobbit.
Och bränner upp den.
Vem vet vad Camilla har smittat Hans Lilla Höghet med?
Använde Kungen kondom?

Kungen, HUR tänkte du DÄR, var du verkligen kär, undrar jag?
Jesus.

Fast å andra sidan så ser ju La Camilla väldigt drottninglik ut på bilden ovan.
På ett lite skrämmande galet sätt.
Kanske just precis DET som kungen behöver.
A crazy lady with som crazy inställning till det mesta här i livet.
Dags att dumpa den uppstiftade Silvia och släppa fram den högt flygande Camilla kanske?
GISSA om barnen kommer skulle bli glada, speciellt Madeleine.
Då kan ju hon och Camilla dra en lina kokain ihop, som gamla goda Stureplanspolare.
Styvmor Camilla.
Kunde Prins Charles, så kan väl Kungen.

Jag fattar bara inte att det skulle vara HON?
Jag trodde någon ladylike...
Nä, jag vet inte VEM jag trodde egentligen, det kunde ju lika så gott vara den det nu är.
Det finns inte ETT SKVALLER som inte är snaskigare än nästa skvaller som dyker upp.
Jag har ändrat mig!
DIG DEEPER kära journalister out there, gräv ännu djupare.
Det här var ju...
JÄTTEOVÄNTAT!
Vem vet, det kanske kommer fram att han har ett barn ihop med Linda Rosing, kysst min morsa med tungan, hånglat med Lars Inge Svartenbrant, legat med Gene Simmos i Kiss ( För Gene har ju legat med hela universum, det SKULLE kunna vara så att han legat med Kungen oxå!!! ).


Ja, det kan ju avslöjas VAD SOM HELST nu, jag väntar med spänning.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0