Godisbaksmälla!

Idag mår jag inte bra, jag har GODISBAKSMÄLLA!

Inte för att jag åt jättemycket igår, men det räckte tydligen för att göra mig trött som fan och ge mig huvudvärk.
I helgen blir det alltså inget godis, jag tror att jag är inne i en sån där känslig sockerperiod när kroppen inte mår bra av det.
Usch, jag hatar när jag blir så här slö.
Och så har jag nackvärk, men den var förväntad!
Det är p-möte idag och direkt när jag vaknade imorse så tänkte jag:
Åh nej, P-möte och sitta på den där dåliga stolen...

Så kom värken.
Sluta tänka negativt Frk Österholm, tänkte jag sen.
Men jag vet ju hur OHÄRLIGT det är att behöva sitta i två timmar på en otroligt oskön stol, och då kommer den mentala stolvärken som ett brev på posten.
Usch på det med!

Ja...
Det är POSITIVA DAGEN som ni märker.
Helst hade jag velat snabbspola denna dagen framåt och låta den vara över.



Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Jag vet precis hur det där känns. Bevare mig väl.Ett råd ta med Dig en liten kudde att sitta på.

Jag hade det i ett barnörngott med till jobbet på kalla bussen på morgnarna vintertid bara, tyvärr så glömde jag den en morgon vid byte av buss, men jag gjorde en ny den första hade jag tre aftontidningar i,men köpte en barnkudde, den är så platt, går att vika ihop.De kan tro Du har en stickning med Dig.

Ha´ en bra bra dag ! Kram Mi

2010-11-17 @ 09:21:11
URL: http://parart222.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, det är en bra idé men jag går/promenerar, och då blir det för tungt att bära.

Jag får försöka stå ut, om inte värken försvinner ikväll så är den iallafall borta tills imorgon!

Kramkram

2010-11-17 @ 12:29:12
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0