Hett om öronen.

Jaha...
Här fick man det HETT om ÖRONEN så här på en lördagsmorgon.
Arga inlägg från den där Henrik Löwenhamn som tydligen googlat sig själv och hittat min lilla blogg.
Han uppskattade INTE att jag skrivit det jag skrivit.
Och det kan jag väl förstå.
Men det STOD som det STOD i GT och jag har då aldrig haft anledning att betvivla våran lilla lokaltidning förut.
Plus, som jag skrev till honom som SVAR på hans inlägg och i ett mail...
Det framstår faktiskt som om han och turistföreningen är djävligt rasistiska.
Men...
Det får GT ta på sig, not me.
Jag tycker vad jag tycker i frågan om invandring och våra MEDMÄNNISKOR.

Jag kan då TIPSA om att gå in och läsa Henriks version av samtalet med GT under inlägget "Gotlands turistförening i tätt sammarbete med...", så vet ni hur det egentligen stod till med uttalandena i GT.

NU ska jag ut och motionera.
Sonen har stuckit på Enduro med sin kompis och jag vill svettas.
Bäst att passa på.
Sen ska jag handarbeta, försöka hitta dom där garnnystanen som försvunnit.
Jag har virkat upp det jag hade, och beställningen ligger nere.
Jag blev klar med en liten väska till mig själv igår, mönster från Drops.
Har gjort tre innan som jag lagt upp här.
Den här är KLARGRÖN med vita inslag, sen ska jag köpa ett band med blommor på.
Helst med svart bakgrund och vita, röda och blå blommor.
Väskan ser lite MIDSOMMARSTÅNG ut, och lite DALA-inspirerad vill jag ha den.
Inget jag kommer använda nu, men till nästa sommar.
Bild kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0