Nobel-virkpriset nästa!

Herrgud...
Nu har jag precis ett HALLELUJA MOMENT!
Ni bevittnar JUST NU en PREMIÄR!!!!
Jag har nämligen för första gången i hela mitt liv virkat en kjol.
Dessutom egenkompnerad.
Min gud.
NOBEL-VRIKPRISET NÄSTA!!!!!!!!!
Jag kan nog gå HUR LÅNGT SOM HELST!

Sade den blygsamma

Resultat:









Musik som helt plötsligt bara "kommer till mig" i skallen är...

I´m simply the best!
(sade hon blygsamt)

I´m every women...
(eftersom Whitney är aktuell just idag)

I´m so exited!
(uppspelt var ordet)

I FEEL GOOD...
(och så steppar jag runt med större frenesi än James "him self" Brown)

Mitt sommarlov...
(För det UNDERBARA KÄNSLAN, den lyckan, man känner när man precis ska gå på sitt sommarlov.
Lite jämnförbar i detta läget faktiskt
)

Ja, jag kom på FLER låttitlar, men det blev så konstiga kopplingar till just att ha färdigställt en kjol
Ja, det ska då inte vara det svarta bandet, det ska sättas dit ett skogsgrönt eller mörklila.
Nu ska designer Österholm gå och lägga sig, imorgon ska sonen upp till skolan.
Tyvärr för min egen del känner jag mig alldeles för pigg och uppskruvad, men jag lägger mig ändå.
Jag får läsa och försöka varva ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0