Kolgruva!

Hällarna avklarat...



Idag var det nästan lika mörkt som i en KOLGRUVA!



Här är jag, GLAD att vara ute, mörkret till trots.
Jag gick även upp till P18, men när det är så här skumt ute...
Då blir jag lite feg.
Jag tycker det är lite obehagligt.
Så jag drog järnet när jag hade skrämt upp mig tillräckligt om "Galna män i buskar".
Det blev 1 mil i ett djäkla tempo, jag är NÖJD.

Väl hemma diggade jag September på radion som tolkade Petters "Mikrofonkåt", duschade, förfixade maten till ikväll...



Det blir KYCKLING i ugn med två olika smaker, men massor av vitlök.
Dukat bordet, nu är det bara att skjutsa in maten i ugnen senare, göra klyftpotatis, sallad och sås.
Fredagsmiddagen blir GOD!
Så skulle jag ställa mig upp efter att ha tappat en vitlöksklyfta på golvet...



Då slog jag huvudet i kryddskåpsdörren!

Gjorde så in i helvete ont!
Inget blodvite, jag försökte bara hindra en bula att uppstå och tog fram en isklamp.
En BRA KVINNA reder sig själv.
Nu ska jag virka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0