Längtar...

Jul, jul, jag vill ha mer jul...
Hjälp vad jag längtar till julafton.



Och till alla fina julklappar jag ska få

Ska gå och lägga mig nu, skulle ju skriva/tjata om det där med hund igen...
Men det får jag spara tills imorgon.
Synd att jag är trött NU när jag har en värkfri kväll.
Jag hade kunnat sitta och virka länge, om jag inte gäspat sönder mig själv.
Men, men, John Blund kallar.
Imorgon blir det julskyltning och kanske man hinner träffa sina kusiner som är här.
Sonen verkar vackla VEM han ska hänga med imorgon, han vill gå på CRÉPERIET och käka.
Jag får se hur dagen utvecklar sig.
Nu ska advents-pimparen krypa till kojs.
Ses i mörra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0