Lika som bär...

En lite fråga bara...
David Coverdale eller Madde?



Madde eller David Coverdale?



Jag tror vi faller in i kategorin:

Jag såg mig i spegeln och såg mitt ljusiga hårdrockssvall idag och tänkte:
Madde eller David?
Omöjlig att se

Och då får jag en sån där fundering igen, om att jag kanske borde klippa någon form av FRISYR?
Jag ser så 70-80-tals hårdrocks-frisyr-insnöad ut!
Jag ser så SAMMA ut.
Men jag vet att jag skulle få ångest bara av att behöva klippa mer än två centimeter på håret när jag MÅSTE gå till frissan.
Frisyr känns inte aktuellt, men jag känner mig rätt OMODERN ibland.
Tänk när jag blivit 65 och fortfarande har min hårdrocksfrilla...?

Fast heller hårdrocksfrilla än hockeyfrilla.



Skulle jag se ut så DÄR vid 65...
SKJUT MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0