Mail-kul...

Kollade precis min mail...
Fick mail-kul.

"Nån"  tyckte att titeln på den nya Disneyfilmen skulle vara:
"The little ANGRY housewife" starring Madeleine Österholm!
Ha, ha, very funny...
ANGRY, vadå angry, jag fattar ingenting.
Jodå DET var kul!
Tack för att just DU förgyller med förslag/svar ibland

Idag har sambon jobbat så jag har haft fri tillgång till datorn.
Hans alltså.
Nu har han kommit hem så jag passade på att snabbt blogga lite nu.
Abstinensen kan bli för stor annars.

Han hade köpt en liten present till mig idag.
"Bacchi Bröders julskiva".
Som jag redan har.
Då gav han den till mamma istället.
Väldigt snällt, men synd att det var något jag redan hade.
Det fick bli "Tanken som räknas".

Nu har sonen kommit hem, jag såg eftermiddagsfilm här "Mitt liv som hund", LIKA BRA VARENDA GÅNG.
Sonen kom in mitt i filmen och myste.
Jag ska sätta mig med kjolen nu, den blir förmodligen klar idag.
Frågan är om jag syr ihop den bara, det tror jag att jag gör när det är ljust.
Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0