En rekalmgrej...

Idag har jag testat att köpa en REKLAMGREJ.
Idag tänkte städfreaket att:
Jag ska nog testa den där produkten iallafall...
Nu har jag hört så mycket GOTT om den, så jag PROVAR.
Plus att jag gick in på "Test Fakta" och där stod det:
"XX utmärker sig som i SÄRKLASS mest effektivt..."

Så idag köpte jag...

Och ja...
Reklamgrejen kom in i mitt hem, sågs och SEGRADE!
Djäklar vad BRA den var!
Jag testade i diskhon när jag geggat ner där idag, annars brukar jag ta SVINTO, och det tänker jag fortsätta använda när jag vill skrubba på djupet.
Men...
Idag som en qvikfix efter nerskitande av diskhon...
Jag sprutade på, lät sitta någon minut, fram med diskbosten och skrubbade lite lätt...
GLÄNSANDE RESULTAT!!!!!!!!!


Är min NYA bästa glänsade-renlighets-kompis!!!!
Kanske är jag 100 år efter alla andra att upptäcka saker, men jag kör jag med SAFE-RENGÖRINGSGREJER, som jag VET funkar eller som vänner rekommenderat.
Och nu har jag hört det där tjatet om HUR BRA det är, sett reklamen jaaa men inte gått på den, köpt på ÖB...
Och kan konstatera att det FUNKAR!

Nästa REKLAMGREJ jag testat, även DEN med GOTT resultat är...

Fick FULL POTT i ett tränings/nyttighetsmagasin...
Jag kollade i affären, LITE SALT = bra...
Åt ikväll, HELT OKEJ!
Fast till frukost nästa gång!
Nu har jag verkligen reklamat här på bloggen, slut!

Idag blev det en liten sväng med frisk luft, sen handlade jag på ÖB, hem och bakade lite, den efterlängtade sonen kom hem och sen fick jag fikabesök av en av mina bästisar som jag inte sett på EVIGHETER och hennes dotter (min lilla sjalmodell)!
Och så hade vi en liten mysig fikastund, snackade lite skit
Nu ska jag sätta mig och göra lite på min "test-tröja" jag har bestämt mig för att genomföra det ändå!
Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0