Självrisk...

Jag har myst med sonen.
Han har suttit vid datorn och spelat SIMS och jag har virkat.
POWERMYS
Så har jag pulat från och till i köket.
Nu ska jag sätta igång med såsen och potatisen.
Slänga in kyckligen i ugnen.
Sen kan gästerna komma.

Sonen har fått skolkort och skolkatalogen idag...
Och han ÄR så UNDERBAR.
Han var så nyfiken på hur han såg ut i katalogen, och när han fick upp sin klass sa han:
"Fin bild på alla och...
VAD SNYGG JAG ÄR!"

Jag började faktiskt skratta, jag tyckte det var så OVÄNTAT.
Alla andra år har det gnällts om "hur FUL han är" på korten.
Men iår var han tack & lov nöjd!

Och så fortsatte han:
"Ja, med risk för att låta SJÄLVRISK, men jag tycker att jag blev snygg!"
Du menar SJÄVISK eller SJÄLVGOD va?
"Ja, tycker inte du att jag blev snygg?"
JO, det tycker jag väl JÄMT, du är så FIN och snygg mammas lille älskling!
"Mmm, jag är nöjd!"
(Mmm, vilken tur... ;)

Nu ska jag ut i köket.
Sen njuter vi av fredagsmat, fredagsmys, våra vänner och Idol-Olle!
Måtte han nu göra BRA ifrån sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0