(SKRYTIS)...

Fröken Flopp ÄR verkligen Fröken Flopp.

Jag har ju reparerat "virknålsmissen" och börjat om på ringvästen.
Nu har jag kommit typ långt...
Och så mätte jag hur mycket stolpgrupper det skulle vara på 10 cm.
Jag har FEM stologrupper.
Det ska vara SJU.
Alltså är det FORFARANDE för stort.

... som fan alltså.

Det betyder att jag måste BÖRJA OM igen.
Och fixa ett tjockare garn förmodligen.
Jag ska hoppa i duschen och lägga detta bakom mig.
Imorgon börjar jag om.
Eller bara stickar på den röda sjalen.
Göra något jag KAN och är proffs på.
Jag TÅL nog inte fler misslyckanden nu
Suck, pust o stön, jag som är så duktig (skrytis), jag har hamnat i en återvändsgränd.
Vi ses imorgon, nu ska jag snart till jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0