Test-tröjframsidan...

Test-tröjframsidan klar.
Bortse från färgerna, dom ser faktiskt bättre ut på bilden här, men det är riktigt läbbig BABYROSA längst ner.
Jag har vikt ner kanten framtill, men det kanske inte syns ordentligt...?





Min virkversion av denna stickade tröja...
(som jag snart visat femhundrafemtielva ggr)
Och säkert kommer visa MINST tre gånger till



Mja...
Vi får väl se med en plastbaksida och på en levande "MÄNNSKA" imorgon
Antingen slänger jag mig direkt på en SVART ifall jag tycker det ser snyggt ut, för jag har ju det där svarta garnet som inte funkade till ringvästen...
Eller så blir det ingen fortsättning.
Eller så blir det kanske en i LJUS färg.
Jag ska försöka komma ut till Krampbrobodi imorgon och hämta beställda garner ändå.
Morgondagen får utvisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0