Bamsenivå...


Jag suttit här och räknat, virkat, mätt och misslyckats två gånger.
Nu har jag startat om för tredje gången, måtte det vara tredje gången gillt.
Och så är det ändå bara ett provplagg, fy så segt.
Jag virkar i ett BABYROSA garn.
Jättefräsigt
Men man tager vad man haver...

Vi har sett film, en skitfilm.
Black death.
Se den inte, om ni inte vill se något DÅLIGT då förstås...
DÅ kan ni se den.
Urdålig.
En filmrecensent satt på Tv4 morgon och sa att "Det var en RIKTIGT LÄSKIG rulle med olika och oväntade vändningar i filmen".

Jag blev ju supersugen och hade höga förväntningar, en härlig rysare är alltid välkommen.
Men när filmen var klar undrade jag vad för RYSARE filmkillen brukar se i vanliga fall...?
"Mumintrollet möter Gomorran", "Bamse & Draken"?
Det var ungefär på DEN nivån av spänning och det enda som var läskigt i filmen var när det var en fajt och folk slaktades.
Och då var det LJUDEFFEKTERNA som var läskiga, inte bilderna.
Så...
Vill ni se en rysare på BAMSENIVÅ, se den apselut!
Annars, låt bli.
Nu ska jag gå och lägga mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0