Städdille!

Jag har ju alltid undrat om inte jag är adopterad...
Och nu VET jag att jag är det!

... MÅSTE ju vara min biologiska mamma!

1. Städdille!
2. Älskar solen (tror jag bestämt;).
3. Lätt att bli känslosam.
4. Kläd-beslutsångest när man ska gå på fest.
5.?

Fast sen försvann likheterna...
Fan också.
Hon är snäll och godhjärtad.
Det är inte jag
Jaha, jag var visst min mors dotter iallafall då, skit också!

Och låt mig bara säga:
Lars Berghagen och Plura!
Herregud SÅ ROLIGA, verkligen KUL HUMOR.
Djäklar i min lilla låda, jag har gapskrattat för mig själv här i soffan.
Riktiga små elaka oneliners båda två, med glimten i ögat, ME LIKEY.

Sen...
PETTER i mitt hjärta!
Jag är inte ett RAP FAN, men han är fan så GRYM alltså.
Eller "FETT FET" som Barbro själv sa.
BRA där Lillebabsan
Och Di Leva...
Ja, DÄR är jag ju faktiskt ett FAN och han är bara så duktig han också.
Och kan göra vilken låt som helst...
Till en Di Leva låt.
Grymt impad även där.

Och PLURA...
Även Plura var GRYMT, grymt bra!
Jag har blivit ett litet Plura-fan tror jag minsann.
HUMOR som fan och att allt han gör...
Låter PLURA-coolt.
Plura har även gjort en låt som heter "Madele(i)ne, jag kommer hem" för alla er som kanske inte visste det...?
"Madelene jag kommer hem, jag kommer hem till dig, över broarna vid Mälaren, hem till stan under himelen.
Madelene, jag kommer hem, sätt på dig klänningen..." 

Ja, jag SKA sätta på mig klänningen, men vill du inte hellre ha mig naken?
Från Hugh Jackman till Plura, tvära kast i kärleken här på bloggen

Petter blev dessutom DRÄNGFULL där på sluttampen!!!!
Mycket bra underhållning även ikväll.
Jag vill NÄSTA PROGRAM NU, nu, nu, nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0