Halleluja...

Well...
Som förstahands test gick det inge vidare!
Iallafall inte med en fastsydd plastbaksida.
Så...
Jag virkar en baksida också bara för att verkligen SE om det inte funkar.
Eller om det bara var plasten som var helt hopplös.

Och funkar det inte med en "riktig" baksida, då har jag en annan idé.
DEN testade jag med plastbaksidan på, och den kan faktiskt funka.
Och...
Så har jag bestämt mig för en KJOL i samma stil också!
När jag provade tröjan nu, och sen drog ner den över benen...
Då såg jag att EN KJOL kan det iallafall DEFINITIVT BLI.



Jag experimenterar vidare!

Idag blev det "bara" drygt en mil.
Den vanliga rundan plus P18.
Kändes skönt att rasa av sig.
Resten av dagen ska jag blanda med fortsatt handarbete och så kommer sonen hem.
Får jag väl se om han vill UMGÅS lite med sin mor.
Vill han förmodligen inte.
Utan han vill stänga in sig på rummet och...
Göra sån´t man GÖR när man stänger in sig på rummet.

Sambon has rise and shine från sin...
Sjukbädd.
Pigg som en nötkärna!
Se där, han behövde bara bajsa ur sig onyttigheterna han satte i sig igår, som satte fart på tarmarna, så är allt bra igen.
Nu är han på väg in på macken, gissar att det blir en och annan KORV eller PIZZA som återställare...
Så var han tillbaka på ruta ETT igen!
Hörde jag ett...

Ja, inte kom det från MIG iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0