Ligga å dra...

Den förlorade kalas-sonen kom hem, vi har sett Robinson ihop.
Rätt lag vann igen!
Jag har kommit halvvägs med halsduken, den är nog klar imorgon.
Det lär bli rätt mycket hantverkstid imorgon.
Vi ska ha en av mina bästisar över på middag OCH inte minst min GUDDOTTER!
Och här ser ni mig i mig GUDMORSDRESS...


Ja...
Så imorgon ska jag alltså bara ta det lugnt på dagen.
Eller motionera först, förfixa mat för det behöver "ligga å dra", handarbeta, laga mat...
Och sen gäster!
PLUS IDOL för barnen.
Och dom vuxna barnen också
Jag kommer ha en rätt LAGOM DAG tror jag.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, funderar på att läsa den där DÅLIGA boken som jag aldrig blir klar med...
Istället för den jag köpte igår.
Jag vill liksom inte bli överpigg av en bra roman ikväll igen.
Även om jag TROR risken är minimal, men man vet aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0