Behöver bloggen...

Okej...
Jag börjar med ljuskronan.
Med och utan blixt.





Klänningen med blåmesar(?) på...







Mycket SÖT, tycker jag iallafall.
Den kostade 349, men jag hade en check på 50 kr från HM så jag kom undan med 300 kr.
Så JULAFTON, here I come!

Snart ska jag hoppa i duschen, få se när morsan behagar komma upp och vi ska sticka iväg.
Egentligen hade jag tänkt sporta lite idag, men jag gick så himla mycket igår så jag tror jag vilar idag.
Kanske går från Rusta och hem för att få lite luft åtminstone.

Nu har min dator fått vila i två dagar och den funkar som vanligt.
Ingen fläkt som brummar idag eller skärm som måste startas om.
Skönt, fast den får vila, vila, vila tills jag köpt en ny.
Bara EN månad kvar då.
Stackars sambon, nu får han stå ut med att jag kidnappar hans dator stup i kvarten.
"Ska bara blogga en LITEN stund, snäääälla...?
Du kan väl pausa ditt spel och fortsätta sen?"
Nu gäller det att han biter ihop och står ut!
( med det också ;)
Jag har lyckats AV-FACEBOOKA mig och besöker kanske bara Fejan lite snabbt var tredje dag typ.
Dyker in, kollar, kanske skriver nåt och loggar ut!
Jag sitter ju inte och rullar tummarna så mycket nu så jag har inte TID med Facebook.
Men BLOGGEN...
Oj, oj, oj, jag får ju ORDFÖRSTOPPNING om jag inte får skriva.
Jag lider ju som alla vet av orddiarré, bildbehov och seriemadde.

10 minuter ibland, och 20 som längst per inlägg, det är DET jag behöver på min blogg när jag har TID.
Men behöver den...
DET GÖR JAG!
Lite senare återkommer jag med ett inlägg om "Föräldrar och barn" och att man som barn kanske inte ska behöva lida för vad ens föräldrar ställt till med.




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så fin din blåmesklänning är, du blir väldigt vacker i jul!



Klart att du måste få blogga, det får vi verkligen hoppas att sambon har förståelse för.



Ha en fin första advent!

Kram Ingrid

2010-11-27 @ 18:45:41
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Tack snälla Ingrid, ja jag hoppas det iallafall :D

Ska försöka hitta ett par strumpbyxor i blågrått som matchar blåmesarna.

Ha en härlig 1:a advent du också! KRAM

2010-11-27 @ 22:18:21
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0