Gråta, fast ordning.

Jag har nu letat igenom HELA arbetsrummet, och dom tre garnnystanen går ICKE att finna!

Det som är positivt, det är att jag rensat i arbetsrummet.
Men va fan har jag LAGT dom???
Jag har till och med letat i städskåpet.
Men inga nystan.
Alltså SÅ STORT bor vi ju ändå inte.

Imorgon ska jag kolla min garderob.
Sen är det bara vinden kvar, men där kan dom omöjligt inte vara.
För där har jag inte varit på en månad.
Jag börjar snart gråta.

Men, ordning i arbetsrummet har jag uppnått iallafall.
Nu ska jag och sonen se "Så mycket bättre" och jag börjar på ett NYTT PROJEKT.

 

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Du kan ju blivit bestulen på dom,folk tar ju allt nu för tiden.

Jag blev ju bestulen på min börs i Måndags i min vänsterficka på jackan och märkte det inte förrän efter en kvart.Så rik är jag inte.Du kanske haft en utlottning och skickat dom.



Om inte hoppas Du finner dom.

2010-11-07 @ 14:01:00
URL: http://parart222.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Hej Mi!

Nej, jag tror inte att jag blivit bestulen.

Mitt arbetsrum ligger inne i lägenheten, så ifall nu inte mina vänner eller famlilj blivit tjuvar eller vill djävlas med mig...

Så är det BARA JAG som lagt garnet på ett VÄLDIGT DUMT och OSYNLIGT STÄLLE.

Dom dyker nog upp :D

Det är lite frustrerande bara.

Tråkigt att du blivit av med din börs, sånt är aldrig kul.

Kram Madde

2010-11-07 @ 17:02:24
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0