Whitney var PRECIS vad jag behövde...

Ibland kan oväntade saker hända...

Hittade en "Greatest Hits" med Whitney Houston i min cdhylla.
Typ en cd jag köpt för evigheter sedan, på REA, som jag tänkte att...
Den kanske jag lyssnar på någon gång.
Och det har nog inträffat kanske...
En eller två gånger.
Idag, när jag ju som sagt skulle dammsuga slängde jag på den där istället för argsint hårdrock som alltid gör mig ARGARE än jag redan är, när jag städar.

Men Whitney...
Whitney var PRECIS vad jag behövde idag till dammsugningen.
Djäklar vad bra det gick och vad GLAD jag blev.
Jag sjöng och skrålade med i gamla hits och studsade fram.
Insåg att NUFÖRTIDEN behöver jag GLAD musik när jag städar, inte arg.
Kände mig som 15 igen.

Och sen gick jag ut i solen på promenad.
Gick JÄTTEBRA och var JÄTTESKÖNT ända tills jag vände och skulle hem igen.
Djäklar vilken motvind.
Jag fick dra upp halsduken över ansiktet för att skydda mig.
Nu har jag varit hemma en halvtimme, men känner mig HELT BEDÖVAD i ansiktet fortfarande.
Ska snart hoppa i duschen, då kanske varmvattnet mjukar upp ansiktsmuskulaturen.
Undrar om det är så här det känns när man har BOTOX i ansiktet?

Och så till det bästa AV ALLT!!!!
Jag fick en så djävla positiv överraskning här och blev så glad.
Hade budat på ett "litet häfte" som jag vann på Tradera.
Blev lite sur för det blev dyrare än jag tänkt, men...
Så kom ett jättekuvert idag och jag fick EN HEL BOK med 40 beskrivningar på Virkade & stickade klänningar, toppar, koftor, jackor och kappor!
JÄTTEFINA MÖNSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag blev så glad så det var inte sant!
Det var värt varenda krona!
Vilket fynd jag gjorde, vilken tur, fan va KUL!

Nu ska jag hoppa i duschen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0