Asch...

Asch...
Det blir ALDRIG som jag tänkt mig.

Jag gick iväg och postade den där sjalen, handlade tröja till sonen och hårfärg till mig, handlade lite mat på Atterdags.
Och när jag kom hem tonade jag benan som växt ut i håret medans jag var tvungen att dammsuga sovrum och säng...
För det var fullt med sand av någon konstig anledning.
Och när jag ändå hade dammsugaren framme...
Då dammsög jag hela lägenheten.
JAG i ett nötskal.
Kan bara inte låta bli, när jag ändå håller på liksom.
Pedanten i mig vilar aldrig



Så måste jag bara lägga in en bild, för att UPPVÄGA dom där hemska som jag bjöd på imorse...
Jag KAN vara lite snygg också

Ett nytt mail appropå det "M:et" som kommunen hedrar mig med på vibblevägen/toftavägen:
"För lååååång & trogen tjänst på toftavägen!"
Precis, PRESIX så är det, för låååååång och trogen tjänst.
Love vibblevägen!
Fniss.
NU ska jag ägna mig åt den svarta sjalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0