Bergis anglofil!

Ikväll har jag haft ett fruktansvärt godisbegär.

Och medans jag försökte motstå att springa över till macken för att köpa godis...
Så visas det BARA en massa choklad och godisreklam.
Men jag gav inte efter.
Jag motstod suget.
Men det var djävligt svårt!
Bara så ni vet.
Fast det är ju SNART fredag och godistajm.

Hade varit gott med en liten, liten, liten godisbit bara.
En liten.

Jag hann inte klart sjalen, jag fick för ont.
Jag har ju suttit ganska många timmar idag och virkat så...
Jag fick ge upp.
Men imorgon blir den klar, BERGIS!

Just nu ser jag "I own Britans best home."
Och för er som har missat den serien, STACKARS ER, säger jag bara!
Det finns HUS, stilar, MÖBLER, tapeter, mattor, inredning ATT DÖ FÖR i den där serien.
Nog för att jag ÄLSKAR mitt hem...
Men jag skulle gladeligen byta ut det mot valfritt hus i den där serien.
Ikväll koras vinnaren.
Jag vill inte att serien ska vara slut.
Har insett att jag är en RIKTIG djäkla ANGLOFIL!
Dvs en SUCKER för typ allt som är engelskt.
Och då menar jag verkligen allt.
Utom MATEN då kanske

Regn och halvstorm utanför fönstret just nu.
Jag hoppas det lägger sig tills imorgon, jag vill INTE sitta inne en hel dag.
Eller så får jag försöka att verkligen tänka på att inte sitta så mycket i soffan och handarbeta för mycket.
Jag får röra mig mycket hemma.
Nu...
Tillbaka till "I own Britans best home".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0