Den goda modern...

Den goda modern superspeedbloggar...

Just nu snabb-svarar jag på ett SUPERVIKTIGT mail.
Jepp.
Vi är halvvägs in i filmen och sonen är lyrisk.
Glada tillrop och kommentarer som:
"Shit va han ÄGER!"
"Wow
!"
"Wooohoooow!"
Typ...
Jag låtsas LIKA lyrisk och sa:
Gud, den här filmen är ju riktigt spännande ju!
Oj, oj, oj, superspännande.
Den goda modern håller masken.

SE, jag kan vara snäll om jag bara vill

Och nu kom jag ju då nyss på att jag hade ett så viktigt mail jag var tvungen att på.
Och nu har jag svarat klart.
Jag virkar lika fort som vinden och jag är HELT VÄRKFRI.
Lovely.
Tillbaka till den superspännande filmen
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0