En slump...

Jag tar en bloggpaus.
Jag är själv fortfarande.
Dom spelar fortfarande spel.
Jag ser "Så mycket bättre" som jag trodde skulle vara jättedåligt.
Men...
Jag sitter och diggar.
Tyckte Di Leva och Plura tolka Berghagen var JÄTTEBRA.

Här är lite färger som jag håller på med...



Dom är inte så glansiga som på bilden.
Mobilen förskönar.
Halsduken, den blir ett BLÅBÄR.



Det syns nog inte, men det är två olika turkosa, den ena är mörkare.
Och så lite kornblått emellan.
Så är det ju FÖRSKÖNAT av mobilen och inte så LJUSA färger som på bilden.

Och av en slump så hade jag lagt några garnstumpar på hög, som blivit över när jag satt och försökte få ihop den förra sjalen som jag la ner.
Den blev ju inge bra.
Men slumpen...
Blev himla bra, tycker jag iallafall.



Det kan kanske bli nästa restgarnshalsduk.
Berget i förrådet behöver krympa.
Jag har fått lite ont i nacken, men så har jag ju virkat ganska mycket idag också.
Det blir lite till, jag har ingen lust att sluta.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi såg också "Så mycket bättre".



Lite tveksamt var de befann sig - Vi befinner oss på Gotlands södra udde alldeles i närheten av Fårö - sa man i inledningen. Ja, ja Gotland är ju inte så långt ;)



Det var rätt trivsamt, men jag undrar hur det kommer att låta när alla ska rappa då det är Petters dag.



Nu väntar sängen!

Kram Ingrid

2010-10-23 @ 22:14:23
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, det ska bli spännande att se hur alla får tampas med varandras låtar.

Idag tyckte jag Di Leva, Plura, Petter och Petra gjorde väldigt bra ifrån sig.

Ett bra program att ha på medans man gör något, snegla på med ett getöga...

Nu ska jag också krypa till sängs, kramkram :D

2010-10-23 @ 22:55:49
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0