Halvlek...

Halvlek i delmålet för dagen vad gäller virkningen avklarat!


Jag kommer nog hinna mina 3/4 delar på sjalen, kanske till och med blir klar.
Jag har jobbat upp ångan, och det MÄRKS att jag kommit upp i gammal fin virkform.
Det bara flyter på.
Kan jobba som jag vill, UTAN KONSEKVENSER.
Så djävla GÖTT så ni anar inte!!!!!!!!!

Imorgon, efter sjukgymnasten har jag, innan nästa sjalbeställning...
... bestämt mig för ett litet "sommarblus-mellanspel"!

Jag har inget direkt kul tyg hemma, men jag ska rita ett mönster, göra en prototyp av fultyg, se hur det blir...
Och sen kanske beställa lite balla tyger som jag hittat BILLIGT på nätet.
Känns som en KUL PLAN för morgondagen.

Sonen, ja han kom hem hit med en kompis.
Lekte här i en timme, sen drog dom vidare till kompisen.
HEJ, in på rummet, stänga dörren, mellis och HEJ DÅ.
That´s it typ.
Ja...
Så kan det vara när man har en STOR KILLE nu.
Snyft.
Och bra på samma gång.
Just idag var det bra, för då hinner jag med det jag ska göra.
Men ändå...
Kluven som en orms tunga.


Nu ska jag göra lite kvällsmat till mig själv.
Sen sjalen.
Jag återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0