När mor ska bräcka far...

När MOR ska bräcka far....
Då tar hon i ända från tårna ibland, eller ska jag säga UNDERLIVET kanske?
Det var en kul "bräckning".
Fast det var bara JAG som skrattade.

Följande scen utspelade sig...
Vi satt och såg Idol, och efter Olles framträdande säger sonen:
"Pappa har surfat med Olles brorsa!"
Va, sa jag.
"Pappa har (vind-)surfat med Olles brorsa."

Det var då själva fasen också vad PAPPA jämt ska ha en massa saker att komma med, tänkte jag.
Och jag har ALDRIG något flashigt á la "Jag mötte Lassie" att berätta.
Och SNABB i KÄFTEN och tanken som man då (tyvärr) är, så säger jag:

Jaha ja kul för honom, men JAG, jag har minsann LEGAT med Olle jag!!!!

( HA, sug på den du, surfa med Olles brorsa, blaha, blaha säger jag bara ;)

Ja, undertecknad drar av ett riktigt VUXENSKÄMT för att bräcka farsan.
Och börjar gapskratta.
DÄR FICK du för det du.
Jepp, ett skämt anpassat för en tioåring.
Eller kanske inte.
Jag vet.
Men det bara kom.
BLUBB, så slank det ur mig.

Ha, ha, ha, det var ju KUL JU, försökte jag.
"Eh nä, sa sonen."
Jooo (och kan inte sluta skratta)
NEJ, sa sonen.

Sambon tittade på mig med ett höjt ögonbryn, och sonen fnissade visserligen LITE...
Men tyckte nog att jag var extremt pinsam och snuskig.
Och jag skämdes LITE, men fnissar ännu.
Ibland har jag den dåliga smaken att tycka att dåliga skämt är kul.
Ska bara försöka dra dom inför vuxna, och inte BARN.
Sorry.


P.s. Kanske bäst att tillägga för säkerhetsskull, att jag INTE LEGAT med Idol-OLLE ;D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0