Så glad så jag nästan spricker...

Idag pratade jag med min bästis i telefon.
Lilla Sunshine vaknade under samtalets gång och min bästis informerade sin lilla solstråle att det var mig hon pratade med, jag fick prata med henne...
Och det var ju som väntat bara TYSTNAD.
Men så fort min bästis började prata med mig igen, hör jag:
"Madde, madde, madde, madde, madde..." i bakgrunden.
Och så pratade jag med Lilla Tystnaden igen, tyst i luren.
Mamma pratar...
"Madde, madde, madde, madde, madde, madde, madde".

HON kan SÄGA MITT NAMN!!!!

Herregud!
Det här är STORT!
SUPERSTORT, superduperstort!
Jag blir så glad så jag nästan SPRICKER!
Och mallig.

Och det bästa av allt...
Hon är här när som helst!
Mitt lilla lyckopiller.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så roligt! Nästa gång vågar hon nog prata med dig i telefonen också.



Ha en riktigt trevlig helg!

Kram Ingrid

2010-10-29 @ 16:49:48
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Hej!

Lilla Sunshine är inte så gammal, hon är bara 1 år och 4 månader så det är därför det bara är mest tystnad i luren när man pratar med henne.

Man kan få ett "Mm" om man har tur.

Det kommer sen bara små enstaka ord i form av namn, och nu kan hon ju då säga MITT också :D :D :D

Men om något år eller två, då har vi nog LÅNGA härliga samtal hoppas jag :D

Ha en trevlig helg du också!

Kramkram

2010-10-30 @ 09:09:16
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0