Så var den KLAR!

Så var den klar!
Efter en hel del misslyckanden förra helgen, rodde jag iallafall DEN HÄR rundsjalen i hamn.
Och som jag skrev igår, den ska jag ha själv.
Bild (DÅLIG MOBILBILD, färgerna stämmer inte, nya bilder tages imorgon som vanligt, och LITE snyggare) ...



Det kanske inte var så långt ifrån dom här damerna ändå...?



Hm...
Fast min rundsjal sitter nog inte så TAJT som deras halsprydnader.
Kanske det var en sådan där metall-lindning jag skulle haft runt halsen innan jag åkte radiobil och fick en whiplash?
Att jag inte tänkte på det, det var ju en riktig miss.
Nu är det försent tyvärr

Jag är iallafall himla nöjd.
Jag vill ju gärna ha väldigt TJOCKT men lätt, runt halsen.
Jag fryser så lätt liksom.
Denna sjalen kommer matcha min bruna trollmössa för den är melerad med gräddvitt, gråbrun och jordbrun, VERY KOMO/PROGG


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hejsan !

Jättefin, tycker jag att den blev. Jag såg en i går på Axelssons en rosa lång, men 199:- det var den inte värd, så det blir den långa med fransar jag hittade på en rea förra året, eller var det året innan.Glömt.Köpte mig ett svart linne i ekologisk bomull och två par vantar ett par svarta och ett par lila, bra att matcha till ulljackan från HomeShop.Den var lätt.Kanske i kortaste laget.Hade den i går till staden.Vill ju se lite piffig ut fast man uppnått en pensionsålder på 67.5 år

Kram

2010-10-28 @ 22:16:18
URL: http://parart222.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Hej Mi och TACK, ja jag gillar den själv också faktiskt :D

Klart man ska se lite piffig ut fastän man är pensionär!!! Kramkram

2010-10-29 @ 08:18:05
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0