Stickar...

Jag tar en liten bloggpaus igen!

Stickar ikväll, har ju ont så då kan jag likväl SPÄ PÅ det.
Eller passa på, det är hugget som stucket.
Jag känner att jag vill se resultatet av den stickade rundsjalen snart.

Så gick jag in och kollade förrådet på restgarner.
Det blir nog en restgarnsjal, rundsjal tror jag, när jag är klar med min nästa beställning.
Jag behöver bli av med lite som ligger och skräpar, det börjar bli ett BERG typ.
Jag valde dessa färger...



Eller så byter man ut den gröna mot en annan...



Sonen kom och fick vara FÄRG-GODKÄNNARE och sa:
"Det blir en riktigt fin sjal i höstfärger det där..."
Mhm, sa jag och blev förvånad att han sa "höstfärger".
Han är allt en liten modesprätt med näsa för årstidsfärger

Det lär nog bli det sista alternativet färgval, det ser inte bäst ut på kortet, men det ser bäst ut i verkligheten.
Möjligtvis tar jag bort det vita garnet och bara kör MURRIGT.
Jag får se, nu ska jag sticka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0