Tur man får låna...

Så sa det SWISCH om den här dagen också!

Jag startade dagen med frukost och sotaren.
Sen kom lilla Sunshine och vi var först ute i trädgården och plockade sten.
HIMLA KUL sysselsättning.
Sten i lastbil och sten i skottkärra.
Efter trädgården gick vi in och lekte lite, typ kastade boll och sen...
Började vi botanisera bland sonens (och mina) gamla böcker.
Vi satt minst en timme och bläddrade, härmade djur, pussade på Findus i Pettson & Findus böckerna.
Sen var det vällingdags...
Och lilla Sunshine STENSLOCKANDE i min famn!

Då kändes det som när sonen var liten igen.
Sitta med en liten sovande ängel i famnen.
Ja, det är inte utan att man får lite längtan tillbaka till "den gamla goda bebistiden" med sonen.
En snusande bebis mot bröstkorgen är...
Underbart.
Suck...
Det är TUR att man FÅR LÅNA bebis ibland.

Och mamma kom precis lagom tills Sunshine vaknade.
Vi hade en väldigt mysig förmiddag, jag och lilla Gullefjun.

Sen åt jag en macka, pratade med kusines fru och så blev det HÄLLARNA i solskenet.
Nu ser jag och sambon film, måste sluta skriva så jag hänger med.
Återkommer.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0