Hybris vet tydligen inga gränser...

Jag har gjort 1/4 del av den svarta sjalen.

Har ändå inte arbetat överdrivet mycket, kanske 2 timmar sammanlagt.
Jag räknar med att ha avverkat 3/4 delar imorgon om jag får jobba på lite.
Kanske är jag klar i övermorgon.
Eftersom sonen kommer, så får det bli på förmiddagen och lite på eftermiddagen tills han kommer hem.
Jag har ett djävla flyt just nu, är värkfri...
Då är det bäst att passa på.

Den petrolfärgade sjalen är såld, la upp den på "Fejan" och VIPS...
Så var det en kompis som ville ha den.
Den går iväg till fastlandet manãna, jag traskar iväg till posten som morgonpromenad.

Jag ska gå och lägga mig, har en konstig huvudvärk.
Det hugger på höger sida i huvudet.
Har haft den här konstiga huvudvärken från och till dom senaste två-tre veckorna, och det bara kommer från ingenstans.
Lite mysko faktiskt.
Jag är annars INTE en huvudvärksperson.
Bäst att lägga sig nu och sova bort den OCH...
Så jag kommer upp imorgon och hinner med lite HANDARBETE.

Fast INNAN jag slutar för idag så vill jag bara TACKA Gotlands Kommun och Baltic art (bara gissar jag så där på en höft) för att dom hyllar mig genom att placera ut det där M:et på P18 fältet.
VILKEN ÄRA!!!
Jag känner mig SÅ HEDRAD faktiskt.
Nog för att jag visste att jag är populär, men inte trodde jag att jag var SÅ POPPIS!!!?
Helt sjukt.



M (em) som i Mmmmmmmadde.
Jättefint, tack snälla ni.
Nu väntar jag bara på A:et också, fast har ni inte råd med hela mitt namn...
Går det bra med M.Ö. också.
Alla vet ju ändå att det är JAG
(Hybris vet tydligen inga gränser...)
IMORGON...
DÅ lovar jag det där SNYGGA, som kom av sig idag.
Glöm inte att titta in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0