Ett par gubb-brallor!

Klar med dagens delmål och lite till.
Imorgon blir jag klar.

Något jag lovade mig själv, när det var poppis NÄR JAG VAR UNG...
Det var att jag ALDRIG skulle ta på mig någon typ av GUBBYXOR igen!
No way José, över min döda kropp.

Men när det gäller mode...
Ska man ALDRIG säga aldrig, har jag märkt.
Modet går hopplöst igen och igen och igen och igen och igen!
Saker man kastat, sålt eller gett bort och sagt "bye-bye" till forever tror man...
Klädstilar man HATAT, svurit eder att aldrig se åt igen...
Vips när det gått X-antal år och dom dyker upp i modet igen!

Då kommer jag på mig själv att tänka varje gång:
"Hm, det ser kanske inte SÅ tokigt ut ändå...?"
Och precis detta har inträffat igen vad gäller GUBBYXAN!
Jag har börjat sneglat å det grövsta på olika typer av gubbyxor och tycker att det ser rätt...


... ut!
Jag har liksom börjat längta efter gubbyxor.
Och när jag fick en liten katalog från HM med L.O.G.G kläder, och såg DESSA bilder:

  

Då var kärleken OMEDELBAR!!!
OH my god!!!!



Jag kände mig galet kär och galet desperat efter ett par gubb-brallor!
Jag var tvungen att skicka efter.
Tvungen att ha.
Vet inte om dom får plats i den redan överfulla garderoben dock






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0