Fortfarande feber...

I´m back home.
Och mår illa som fan!

Jag gjorde en missbedömning av lunch idag, och trodde jag ville ha något pasta-aktigt och fettigt.
Nu har jag ätit en pasta med Pestopasta med kyckling och soltorkad tomat.
Jag drygade ut med en tomat och kunde bara äta 1/3 del av den där pastan, sen började jag må riktigt illa.
Jag tappar liksom matlusten när jag blir dålig.
Och igår orkade jag inte äta så mycket, idag var jag hungrig som fan trodde jag.
Men det var jag visst inte.

Jag har fortfarande feber.
Jobbade mitt pass inatt, insåg att jag MÅSTE köpa en ny kudde att sova på där, dom jag har där, ger NOLL NACKSTÖD!
Jag till och med vaknade tidigt på morgonen med värk, det händer aldrig hemma.
Men nu några timmar senare har jag "gått av" mig DEN värken, nu har jag "bara" febervärk i kroppen.

När jag kom hem här på morgonen efter jobbet tog jag en snabbfrukost och snack med en bästis.
Sen en dusch och iväg och postade ännu en sjal.
Köpte doppresent till en kusins dotter som ska döpas i helgen.
Och sen hem via Atterdags.
Där jag fick för mig att det var fet mat jag ville ha idag.
Fel, fel, fel.
Jag ska ta mig en kopp kaffe och försöka utplåna den här äckliga cremé fraiche-smörja smaken jag har i munnen.

Sitter i soffan och känner att jag måste ha en alvedon eller två.
Har klarat mig så länge jag hållit igång, men nu känns det rejält.
Det blir djävligt lugna puckar resten av dagen.
Eller jag ska börja på en beställd sjal iofs...
Men då sitter jag ju still.

Sonen kommer snart hem med en kompis, tjohoooo.
TUR att dom sköter sig själva i den här åldern för annars hade det varit tvärnej med kompis med hem.
Återkommer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0